onsdag 6 april 2011

UT MED DET GAMLA

Hej. Hej. Hej. Hej. 


Jag har fysikprov imorrrrn. Ska snart börja räkna lite. Funderar på att fixa lite käk först kanske? Hmm... Några mackor? Kokt ägg? O'boy? Hmmm....


Det är så jävla sjukt att jag har inbillat mig att hela mitt liv var felfritt fram tills 2004. Och att det var så allt sabbades och jag blev fuckad. För så var det ju inte. Jag blev fuckad med en gång. Men de få fina stunderna jag hade då är det enda jag låtit mig själv tänka på. Och då har allt blivit en fin massa. Men det var snarare en svart massa med små, små vita prickar i. Sen blev allt helt svart.


Jag ska inte stoppa undan grejer på det sättet igen, för det funkar ju inte. Jag kan ju för fan inte tappa bort verkligheten bara för att allt blir lättare då. Jag tänker då inte öppna upp mitt fack med grejer som jag inte får tänka på, men jag tänker sluta förvränga sanningen. Punkt slut. Ungefär. Lite i varje fall.


Jag ska ta tillbaka min kontroll nu. Jag känner att jag håller på med det. Det är därför jag har städat som en idiot den senaste veckan. Rensade till   med ut min garderob. Minnen sitter inte i materiella ting, minnen sitter i skallen.



Kolla, jag ler ju till och med lite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar