måndag 21 mars 2011

EGENTLIGEN



Hejsan, hallå, hej.

Mitt huvud ser gigantiskt ut ovan såg jag. Kanske inte var en så bra och fin bild trots allt. MEN VEM BRYR SIG!? Nej just det. Hej jag heter Emma och jag har ett stort huvud och konstig mun.

Idag skulle ju jag göra min spanskaläxa och plugga in biologiprovet så att jag kunde hänga på Mac till sin psykolog imorn. Men jag verkar inte hinna det. Orkar inte. Vill inte. Måste. Vill inte. Måste. Jag hatar ordet måste. Tengo que.

Måste man verkligen göra någonting någonsin, egentligen? Egentligen?

Egentligen borde man väl bara göra saker och ting för sin egen skull, och that's it? Och sånt man gör för sin egen skull ska väl inte vara sånt som man känner sig tvingad att göra, eller? 

Eller?






...

Eller? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar