torsdag 3 mars 2011

L2 ÄR BAJS



Men tja.


Här sitter jag och gör konstiga miner. Jag hatar att allt ska vara så himla komplicerat hela tiden. Precis hela jävla tiden i hela jävla världen. Jag är inte riktigt kompis med varken mig själv eller någon annan idag. Idag är bara en jobbig dag. Precis som de flesta andra. 

Jag vet att man inte ska vara hatisk eller gnälla eller vad fan man nu gör. Men jag orkar inte. Jag förstår inte vart man ska göra av allt sitt hat om man inte får ut det någonstans? Eller så är det bara my mind som är så fullt av annan skit att det inte får plats något mer där inne. 

I Big Brother skickas deltagarna ut efter två sömnlösa nätter, men här då, här händer ingenting. Jag har inte sovit mer än kanske tre timmar/veckan den senaste månaden. Men jag känner mig relativt psykiskt stabil och jag klarar av både skolan och jobbet.


Nu ska jag fixa käk! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar