onsdag 9 mars 2011

LUND & LUND



Hey. 

Här ligger jag igen. Inbillar mig att jag kanske kan sova lite inatt. Min kompis Johanna ligger och sover borta i soffan. Är så fruktansvärt avis på henne just nu. därav hörlurarna förresten. Och min lilla lägenhet är svinkall, därav klädseln. 

Vi ska till Lund imorn. Lund i Skåne alltså. Inte till någon indisk lund.. Hehe. Vi ska gå på tre föreläsningar på universitetet. Det blir väl ganska intressant antar jag. Eller något. Jag kommer nog inte orka fokusera så mycket ändå. Ska spela unblock me hade jag tänkt. Det är ju ett kul tidsfördriv. 

Halva denna dagen var verkligen bajsig. Typ mittendelen. Skolkade från spanskan och jävla, jävla, jävla M1 och jävla, jävla, jävla M2 bajsade på mig och Mac så vi gick hem till mig och rökte upp ett paket cigg. Stabilt, right? 

...

Sen drog vi till stan, jag och Johanna. Jag köpte två par jeans. Så folk kan kolla in mitt ass ordentligt. För jag har ju tydligen en fett snygg kundak enligt äckel-M1 och äckel-M2. 

Sen åt vi en massa käk. Dubbla portioner, lätt. OCH marrängswiss efteråt. Och marrängswiss uttalas marrängswish, så det så. 

Sen började mina grannar liva som FAN vid 23:17. Vi tänkte gå upp och skälla ut dem, men någon hann före. 

Bajselibajselibajselibajsssssss. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar