torsdag 31 mars 2011

HEJ

Igår gjorde jag mitt jävla tal. Det skulle vara runt 5 minuter långt. Fick man över 6 minuter kunde man inte få MVG. Jag fick 5:45. JAG VAR FUCKING 15 SEKUNDER IFRÅN ATT KÖRA!

Men å andra sidan, så var det många som hade runt 3 minuter. Det var ju 2 MINUTER ifrån idealtiden. Så det känns lite värre.

Jag snackade om kommunikation utan tal förresten. Om ICA och näthatet och ägg. Många sa att det var väldigt intressanta tankar osv. Men jag vet inte. Känns som att de sa det mest för att. Jävla äckel. Gå och dö.



Idag skolkar jag. Vi skulle bara gå på en jävla UF-mässa och hälsa på på banken idag ändå. Och jag är ju faktiskt inte riktigt frisk. Så jag tyckte att jag fick det idag.

Nu ska jag fixa något att käka och kolla pååååå OPRAH!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar