måndag 7 mars 2011

Kissikissikiss

Hey. 


Idag har jag jobbat och tjänat pengar. Samt gått ut med mina sopor, rensat kylen, diskat OCH handlat. Dessutom sorterat tvättet åt min kära stamcell som kommer och hämtar den imorgon vid sjusnåret. För ja, även fastän jag bor ensam så tvättar mamma åt mig. Varenda gång jag har tvättat på egen hand här i vår lilla tvättstuga har något gått fel. Typ folk som snor mina tvättider osv. Och ja, jag är för snäll för att slänga ut de andras grejer. 


Och! För ovanligheternas skull så kan jag inte sova idag heller. Börjar känns mig lite som en zoombie. Men det går väl över antar jag. 


Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jag vill kolla på Off the map, men jag har redan sett alla åtta avsnitt som har sänts hittills och det är ganska tråkigt att kolla om på bara åtta avsnitt. Annars kan jag ju kolla på lite O.C kanske. Fast jag gillar inte den delen där jag är nu, precis i början av första säsongen, när Jimmy Cooper har sina pengaproblem. Och sen hatar jag delen då Summer hatar Seth. Och delen då Luke fortfarande är ihop med Marissa. 


Förresten, så ska min svensklärare censurera och skicka ut min debattartikel till resten av klasserna på skolan. Hon tyckte att den var SÅ bra. När hon frågade om hon fick så blev jag så himla, himla, himla glad. Varför vet jag inte riktigt. Det känns bara så otroligt bra att den blev SÅ bra. SÅ BRA. 


Det känns lite som ett FUCK YOU ALLA NI SOM TROR ATT JAG ÄR TOTALT VÄRDELÖS! 


FUCK YOU

FUCK YOU

FUCK YOU

FUCK YOU

FUCK YOU

FUCK YOU

FUCK YOU

FUCK YOU

FUCK YOU

FUCK YOU

FUCK YOU

FUCK YOU

FUCK YOU

FUCK YOU

FUCK YOU

FUCK YOU

FUCK YOU

FUCK YOU

FUCK YOU

FUCK YOU

FUCK YOU

Fuck. You. 



Senaste halvåret har jag börjat tvivla på mig själv. Jag har aldrig tvivlat på mig själv innan. Jag är inte en sådan som tvivlar. Jag VET vart jag har mig själv. Jag har alltid vetat det. Det är den enda saken jag alltid har vetat.

Men det var väl den där jävla O som kom in i bilden. Jävla, jävla, jävla O.
Du bara kom där. Spatserade rakt in genom min mur och förstörde allt jag byggt upp. Precis allt. Och så bara går du ut igen. Jävla äckel. 





Jävla, jävla, jävla äckel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar