torsdag 17 mars 2011

Jävla idioter



Hej hej hejjjjjjj!! *VINKA* 

Jag förstår inte vad som händer. Jag hänger inte med. Jag har tappat bitar av mig själv. De ligger slängda längs min slingriga jävla skogsväg som kallas livet. I guess. Jag måste gå tillbaka. Gå tillbaka så jävla långt. Fixa grejer. Annars kommer jag inte finnas kvar. Jag kommer inte ha några bitar kvar. 

Frågan är bara när jag började tappa bitar? Och vill jag verkligen ha tillbaka mina gamla bitar? Det känns som att de kanske passar där. Men jag har för lite bitar. JAg är ett halvt pussel. Man ser inte ens vad det föreställer längre. 

Jag tror att det vad Du som tog bitar. Först tog Du bitar. Sen tog Han bitar. Du tog bara några bitar, din jävel, men Han tog många bitar, det jävla äcklet. 

FATTAR NI INTE ATT NI INTE BARA KAN TA BITAR AV NÅGON SOM MIG?! 
FATTAR NI INTE ATT DET INTE FUNKAR SÅ?! 
JAG ÄR INTE SOM NI. 

Jag är annorlunda. 

MÄRKER NI INTE DET?! 

Fuck it.


Jag ska gå tillbaka. Jag ska hämta mina bitar. Min självdisciplin ska jag fan ha tillbaka. Och min motivation. Det är mina viktiga bitar. Resten kan få ligga kvar där. Det är nog lika bra. Då slipper jag riskera att tappa bitar igen. 




Jag ska låsa mig. Ska limma fast mina bitar. Ingen jävel ska få komma åt dem igen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar