lördag 5 mars 2011

PLUGGELIPLUGG

Hej. 


Här sitter jag en fredagkväll, känns bra. Absolut. Men jag måste ju leva upp till mitt rykte som pluggis. För det är det jag gör just nu, pluggar. Fast om jag ska vara ärlig så är det inte det jag gör, för jag kollar mest på en ny serie som jag har hittat - Off the map. Fast om jag ska vara ärlig igen, så var det min kompis som tipsade mig. Men vad spelar det för roll? Nej just det. 


Och en annan sak, mina sömnproblem. Det är tydligen åt helvete farligt att sova så lite som jag gör just nu. Jag frågade även min kära biologilärare a.k.a Dr. Gösta-som-har-svar-på-allt om sömnpiller och det ÄR faktiskt INTE bra. Precis som jag har sagt hela tiden. Så jag kommer att vägra sömnpiller. Skyller på min nedsatta leverfunktion. Har man det så ska man inte äta sömnisar, så det så.

Hejdå






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar