måndag 7 mars 2011

SRAT

Hej.


Detta har varit en dålig dag. En fruktansvärt dålig dag. 


Jävla, jävla, jävla M1
Jävla, jävla, jävla M2
Jävla, jävla, jävla L1
Jävla, jävla, jävla L2
Jävla, jävla, jävla O1


Jävla, jävla, jävla skit. 


Den enda som jag tycker om är min mamma. Min fina, fina, fina mamma. Har nog aldrig varit så mammig som idag. Känns det som i varje fall. Jag är så sjukligt stolt över henne. Har nog aldrig varit så stolt över henne som nu. Så himla synd att vår relation är så sämst som den är. Så himla, himla, himla synd. 


Men nu ljög jag kanske en smula. Jag har faktiskt några riktigt fina vänner också. Fina Mac och fina Mirela och fina Johanna och fina Amanda och fina Micke. Så fina. Och Viktor också. Så fin, så fin, så fin. 01 (märk skillnaden, noll-ett och o-ett) också kanske. 


Men det räcker inte alltid.


Tyvärr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar